Drugi etap programu ZDROWA JA właśnie ruszył. Dziewczęta znów założyły opaski, tym razem z dodatkową funkcją. Uczennice mogą teraz zaznaczyć rodzaj ćwiczeń wykonanych w ciągu dnia oraz wpisać indywidualną długość kroku.
Tematem drugiego etapu programu ZDROWA JA są kompetencje społeczne. Jest to pojęcie, które trudno jednoznacznie zdefiniować. Naukowcy zajmujący się problematyką wywierania wpływu na otoczenie określają je jako kompetencja społeczna, inteligencja społeczna i emocjonalna, społeczne zdolności i umiejętności. Wszystkie wymienione wyżej pojęcia odnoszą się do skutecznego i efektywnego funkcjonowania w kontaktach z innymi i bywają używane zamiennie.
Elementem aktywnego włączenia się młodzieży w proces realizacji programu na terenie naszej szkoły była praca nad plakatem promocyjnym. Pracowano metodą „burzy mózgów”, a najlepsze pomysły zostały zapisane na plakacie. Zachęcamy wszystkich uczniów do zapoznania się z wynikami. Dajcie znać, czy zgadzacie się z naszymi ustaleniami, a może macie inne propozycje? Chętnie dopiszemy coś od Was.