Mamy coś do spełnienia – MARZENIA

Archiwum kategorii: Aktualności, Doradztwo zawodowe

Za nami kolejny Tydzień Dobrych Myśli. Tym razem zadania zaproponowane przez uczniów klas 7a i 4a związane były z szeroko rozumianą tematyką marzeń. Staraliśmy się zatem wyglądać jak marzenie, chodzić korytarzami pełnymi marzeń, a także namalować marzenia dotyczące tego, kim chcielibyśmy być w przyszłości.

W konkursie Wygląd jak marzenie nasze uznanie zyskali: Anna Nowak, 5a; Oliwier Szulc, 8a; Miłosz Stefani, 6a.

Spośród wielu prac przekazanych do oceny w ramach konkursu  Nie mażę się, ale marzę o … chcielibyśmy wyróżnić twórczość:

  • Leny Janczak, 1a; Bartosza Połczyńskiego, 2b; Macieja Połczńskiego, 0a; Oliwiera Grzybowskiego, 2b; Piotra Juszczaka, 3a (I kategoria)
  • Miłosza Stefani, 6a; Macieja Kajsera, 2b; Szymona Ratajczyka, 3a; Aleksandry Pieczynia, 1b; Nicoli Podgórskiej, 1b (II kategoria)
  • Wirginii Hajdziony, 3a; Malwiny Góral, 2b; Marty Ubych, 2a; Mai Leśnik, 5a (III kategoria)
  • Julii Kaźmierczak, 3b; Martyny Sławińskiej, 2a; Julii Cieślak, 1b; Aleksandry Głowackiej, 3b; Karoliny Pokory, 3a.

W konkursie Korytarze pełne marzeń najlepiej poradziła sobie grupa dziewcząt z klasy 5a.

Dziękujemy wszystkim uczniom, którzy włączyli się w realizację naszych pomysłów i gratulujemy laureatom konkursów. Marzycielom, tj. mamy nadzieję każdemu z nas, dedykujemy wiersz Jonasza Kofty.

Trzeba marzyć

Żeby coś się zdarzyło
Żeby mogło się zdarzyć
I zjawiła się miłość
Trzeba marzyć
Zamiast dmuchać na zimne
Na gorącym się sparzyć
Z deszczu pobiec pod rynnę
Trzeba marzyć

Gdy spadają jak liście
Kartki dat z kalendarzy
Kiedy szaro i mgliście
Trzeba marzyć
W chłodnej, pustej godzinie
Na swój los się odważyć
Nim twe szczęście cię minie
Trzeba marzyć

W rytmie wietrznej tęsknoty
Wraca fala do plaży
Ty pamiętaj wciąż o tym
Trzeba marzyć
Żeby coś się zdarzyło
Żeby mogło się zdarzyć
I zjawiła się miłość
Trzeba marzyć

Jonasz Kofta

Poprzednia aktualność
Gry i zabawy na świetlicy
Następna aktualność
Zaskakujące zabawy sensoryczne w klasach trzecich